Tahun lepas saya disahkan mengandung buat kali pertama tapi dibiarkan juga saya tido dalam stor di atas tilam nipis atas lantai saya terlalu stress

Salam, saya pernah sekali pos di sini mengenai suami yang tak penah pduli hal dalam rumah seperti menguruskan dan membantu saya dalam rumah. saya harap pos kali ni adalah yang terakhir.. saya cuma nak luahkan dan tanya pendapat. Kami berkahwin 7 tahun belum ada anak sebab kami selalu bergaduh daripada awal perkahwinan. Sejak awal tahun punca saya marah memang disebabkan hal yang sama je.. tak nak tolong benda dalam rumah, suka buat sepah, pengotor, pemalas dll. Saya ni seperti lelaki juga. Apa saya tak boleh buat? Sedangkan kemalangan pun saya urus diri saya sendiri.

Nak jadikan cerita sejak tahun lepas, bila saya tegur (benda sama je saya akan tegur sebab dah terlalu penat) dia akan merajok dan tido di bilik lain dan tak pernah minta maaf dengan saya atau cuba untuk berubah. Tahun lepas saya disahkan mengandung buat kali pertama tapi dibiarkan juga saya tido dalam stor di atas tilam nipis atas lantai saya terlalu stress dan saya keguguran saya ke hosp dan bayar semua sendiri. Saya tak dapat balik berpantang disebabkan saya tak mampu nak bergerak jauh. Saya tak dapat berpantang macam orang lain.. saya makan macam orang tak pantang. Saya kena uruskan rumah seperti masak untuk dia dan basuh baju dan mengemas seperti biasa.

Lepas kejadian keguguran saya ingat dia akan berubah tapi masih lagi dengan prangai selfish macam biasa. kini pupn sama langsung tak fikir mengenai saya. Apa lagi saya patut buat? Dia memang baik daripada segi lain seperti tak pernah pukul, solat jaga, tiada perempuan lain.. tapi ini benda yang saya alami daripada awal kawen.. jangan cakap berbincang memang dia langsung tak boleh berbincang. selama ni pun dengan dunia dia je main game dan tengok tv. Langsung tak pernah nak bersembang dengan saya.. kalau saya diam dan sabar dengan prangai dia, lagi saya dipijak2 olehnya.. bila saya tegur dia akan merajok tido tempat lain..

7 thoughts on “Tahun lepas saya disahkan mengandung buat kali pertama tapi dibiarkan juga saya tido dalam stor di atas tilam nipis atas lantai saya terlalu stress”

  1. I like what you guys are up too. Such intelligent work and reporting! Carry on the superb works guys I have incorporated you guys to my blogroll. I think it will improve the value of my site 🙂

  2. I precisely desired to appreciate you once more. I am not sure what I might have handled in the absence of the type of points revealed by you relating to that problem. It was a scary circumstance in my view, however , discovering the very specialised technique you managed the issue took me to jump for happiness. Now i’m happier for the information and then wish you are aware of a powerful job that you are accomplishing educating the mediocre ones by way of your website. More than likely you haven’t met any of us.

  3. Wow, superb weblog format! How lengthy have you ever been blogging
    for? you made blogging glance easy. The whole look of your web site is great,
    as neatly as the content material! You can see
    similar here sklep

  4. I like the valuable information you provide in your articles. I will bookmark your blog and check again here frequently. I’m quite sure I’ll learn plenty of new stuff right here! Good luck for the next!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Exit mobile version