Akhirnya saya telah mengenali seseorang kiranya bf gelap dan dia tempat untuk meluahkan rasa n dia la yang byk bg modal untuk bisnes saya

admin tlg hide profile saya ye.. saya dah lebih 10 tahun kahwin. Ada 2 anak yang Alhamdulillah sihat n cerdik. Saya ada suami yang kiranya baik. Dia rajin masak n caring pada anak2 serta ada kerjaya. tapi saya sebenarnya makan hati, setiap bulan saya dikehendaki membayar yuran taska anak n bas sekolah anak n duit belanja anak saya.

gaji saya kecik je..bila saya bayar semua tu..balance cukup2 untuk minyak n tol ke ofc je. hubby saya keje bagus. saya rasa gaji dia 5angka la kot. dia tak pernah bgtau apa2 pasal gaji dia atau berkongsi apa2 cerita atau hidup dengan saya. bila saya bgtau dia saya tak cukup dia ckp dia lg byk menanggung.

umh..kereta..bil..makan..jd saya kena la amik jgk tggungjwb. saya sedihla sbb saya bukan berduit. lgpun kereta..rumah semua nama dia. dia tak pernah member saya duit as nafkah. bila saya ckp dia ckp dia dah byk bayar..tak perlu dah bg cash kat saya.

even kalau saya tak cukup duit pun saya pinjam dia pun dia kira saya berhutang dengan dia. dia lak jenis anak mak..setiaphari dia akan curi masa untuk call mak dia..apa mak dia nak InsayaAllah dia akan tunaikan. saya tak kisahla..itu wajib dia kepada mak dia. cuma rasa rasa terkilan bila suami mcm tak kisah pasal saya.

dia belikan saya kereta..pastu dok ckp pasal maintainance saya kena byr la sbb kete saya. mana saya nak kumpul duit bayar semua tu kalo tiap2 bulan saya kena byr apa yang dia arahkan tu.

so saya buat la bisness kecik2 untuk tambah pendapatan, pun saya diarahkan tidak bersungut kalau letih n pastikan semua kerja rumah saya tidak terabai. kalau saya mintak tlg dia uruskan bisness saya..saya kena byr dia upah..separuh dr pendapatan saya. saya sedihla.

Akhirnya saya telah mengenali seseorang kiranya bf gelap dan dia tempat untuk meluahkan rasa n dia la yang byk bg modal untuk bisnes saya.  Dan kami sudah terlanjur berkali kali, tapi saya putuskan sbb saya tau itu berdosa..lg2 saya isteri org.

saya cuba berubah untuk kebaikan. fikir positif..susah pun telan je semua. tapi makin hari makin saya rasa makan ht la dengan suami. bila saya tanya nape buat saya mcmtu n ego sangat..dia ckp mak dia n dia tak kan putus..tapi isteri leh cari ganti. sedih sangat. saya ambil keputusan untuk ke sesi kaunseling keluarga. korang rasa apa patut saya lakukan.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *