Masalahnya sekarang adalah madu saya simpan duit snyap2 tapii dia cerita dekat saya jangan cerita tahu kt suami kami

Assalamualaikum Admin. Terima kasih jika sudi post kisah ini. Ni bukan akaun fb saya. sekadar ingin meluahkan. Betapa sakitnyaa untuk bertahan dlm sebuah perhubungan.

Selepas 5 tahun menjanda anak 4 orang akhirnya saya di lamar suami orang dan kami nikah tanpa pengetahuan isteri dia tapii benda macam ni tak boleh simpan lama2 akhirnya kantoi jugaa.

waktu saya jadi isteri simpann tu memang dah sakit sangat. hanya yang melalui akan paham. jodoh saya dan kami tak bercintaa, mungkin dia rasa simpati ke ats saya. saat itu hidup saya daif sangat.

Di perlakukan suami pertama, bekas suami kaki pukòl, pemalas. Saya tggung anak2 dari sejak lahir lagi. Dia tempat saya mengadu kerana itu memang kerja dia. Untuk mmbntu ibu2 tunggal macam kami

Bukanb niat nak merampas kerana dulu pun saya ngeri tengk orang bmadu2. Sapa tahu akhirnya jadi kt saya tapii alhmdulillah isteri pertama suamiterima saya sebagai madu. Masa tu hnya kami2 je yang tahu. Mak mertua pernah ser4ng saya sebab famly mereka semua sayag kat isteri pertama suami.

Nak di jadi kn cerita kadang kami elok kadang kami makan hati. “BERMADUU” hnya yang mengalami akan tahu. Saya hidup tanpa ada nafkah dari suami sekarang apa lagi anak2 bukan d4rah daging suami. Saya tggung mkn minum kami sendiri. Suami pertaka entah ke mana. Tak dapat di jejaki.

Saya kerja biasa2 sahaja Duit gaji dari mula kahwin suami baru saya pegang
Saya kerja siang mlm dia cuma bagi semingu rm50 shj untuk bekal. Makan hati juga laa smpai lah ada satu tahap saya gaduh dn mntk sekeras2nyaa kad atm saya.

Selama 6 tahun juga dia simpan tapiii isteri prtama asayaik cakap nafkah dia anak beranak tak cukup dia bnyk iri hati dengan saya. Dia buruk sngka dia cakap suami bnyak lebihkn saya padahal harta d rumah semua milik saya sndiri bukan suami.

Hasil duit saya, kal
au ada pun mntk suami belikn lepas tu saya bayar sikit2 sebab kad dia dah pegang. Masalahnya sekarang adalah madu saya simpan duit snyap2 tapii dia cerita dekat saya jangan cerita tahu kt suami kami.

Ok laa takpee tapiiii istri dia still cakap duit nafkah tak cukup padahal gaji saya dengan suami semua d laburkn pada anak2 dia dengan dia. Makan hatiii jugak laa. Dah istri ke 2 telan jela sapa suruh erkk.

sebab dah kejap2 elok BERMADU akhirnya dia meminta untuk di lepaskn. dengan alasan suami tak mampu tapi habis jee tempoh iddah dia terus nikah…dengan lelaki yang sebaya anak sulung d orang dengan suami.

Dia jemput kami ke majlis kahwin tu mula la bersmbung kisah hidup saya yang perit lgi sakittt. Anak dia 6 orang suami saya ambil ahli untuk jaga mereka semua. Alasan dia bekas istri dh lupa anak2 asayik dengan suami dia yang mudah tu.

Tak berenggang dh sampai anak2 semua asyik kebulvran d rmh. Dah laa anak2 saya sndiri saya tggung hidup d orang. Ape salahnya korang berbahagi jaga anak2. Ramai tuuu semua serah kt saya. Saya ade bawa mereka bincang tapii masuk kanan keluar kiri.

tak ade maknanya. Semua dengan ego masing2. Akhirnya saya akurr. Saya terima smua. saya dah anggap macam anak2 saya jugaa dengan kerja dari pagii smpai ke mlm tak apelaa mungkin ini rezkii kamii lagi pun saya dh biasa hidup susah. yup suami pun dh berduitt.

saya pun begituu gaji ade laa sikit2 alhmdulillah CUMA MASALAHNYA SEKARANG, SUAMI SUKA DER4 ANAK2 SAYA, ANAK SAYA SMUA DLM KETAKUTAN KADANG LARI TUMPANG RMH KAWAN D ORANG…selama 10 tahun mereka dalam ketakutan tak pernah bebas d rumah kami sendiri.

Untuk pengetahun dari dulu lagii dia suka sakiti anak2 saya. Suami seorang yang sangatt bengis. Mula kenal dia wataknyaa sangat lemah lembutt. tak sangka pecah tembelang bila dh kahwin.

kadang dia pernah belasah anak2 sebab saya belikn anak sulung hand phone lepas tu ke 6 semua anak2 dia belikn fon juga. niat nak suh dia anggap anak2 saya macam anak kandungnya sendiri tapii sapa la saya untuk memaksa malah dia mender4 mental dn fizikal anak2 saya.

sakittt ya Allah satu dugaan aku tempuhi. Entah mungkin sehingga nafas ini terhenti. saya dh takut untuk bercerai tapi dlm masa yang sama dia semakin dn semakin mender4 anak2 saya. Dia semakin benci kt anak2 saya hilang arah saya di buatnya sekarang ni.

4 thoughts on “Masalahnya sekarang adalah madu saya simpan duit snyap2 tapii dia cerita dekat saya jangan cerita tahu kt suami kami”

  1. Hello! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?

    I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good success.
    If you know of any please share. Kudos! You can read similar article here: E-commerce

  2. Hello! Do you know if they make any plugins to
    assist with SEO? I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good success.
    If you know of any please share. Thanks! You can read similar article here:
    Sklep

  3. Good day! Do you know if they make any plugins
    to help with SEO? I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good gains.
    If you know of any please share. Appreciate it!

    You can read similar text here: Link Building

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top