Masalahnya sekarang aku nampak dia seolah2 macam m4kcik k4mpung2 mana lagi dengan peluhnya yang mas4m muka kus4m

assalamualaikum admin..harap crita aku ni dapat komen dan pendapat dari semua warga krt. Aku dah bnikah tiga tahun dan dikurniakan sepasang anak kembar yang comel.

wife aku juga seorang yang cantik pada mulanya pertama kali aku memandang dia tapi tidak lagi kini. Masalahnya sekarang aku nampak dia seolah2 macam m4kcik k4mpung2 dengan peluhnya yang mas4m muka kus4m malam2 tertidur siap bedengkur2 dan berlivr.

aku tak tahu apa dia buat kat rumah sampai tak boleh nak jaga penampilan diri. Orang lain pun ada jugak yang jadi suri rumah tangga tapi elok je semua terletak. Jaga anak dua kalah orang jaga anak 10.

tak cukup sampai disitu saja sekarang aku nampak yang indah2 tentang dia semuanya hilang perangai dia agak mnjengkelkan walaupun anak2 kami diurus elok tapi kebersihan dan kekemasan diri dia tak terjaga lagi.

takseperti mula2 kami kahwin. aku telah menasihati wife aku tak suka tengok dia selekeh atau aku akan cari lain nanti. bini aku akur tapi aku nampk tetap tidak ada daya penarik. tipulah kalau aku cakap aku tak ada lihat2 perempuan lain even bini orang pun aku tertarik tengok pnampilan yang superb..

baru2 ni bila ditegur dia merajuk dia ingat aku hadap sangat nak pujuk? kira dah berlem4k sangat aku tak paksa dia kerja cuma duduk rumah saja. semakin mngada2 bila marah ni timbul je rasa nak cari lain.

makin menyampah dan naik meluat tengok wife aku. semuanya alasan anak.. orang lain pun ada anak tapi boleh aturkan masa boleh bersolek bekemas untuk suami jaga penampilan.. ini bulu keti4k pun dah malas bercukur tak termasuk yang lain.

Laki mana yang selera? bila ditegur ada saja jawapan. sebab fikirkan anak2 yang kcik saja aku masih bertahan dengan wife aku ni kalau tidak malas dah aku nak ambil tahu.

Aku bukan tak bagi dia duit pun, ada je rm 20 aku bagi dia untuk beli keperluan dia termasuk pad dan alatan mandi, tak kan tak cukup, make up pun bukan kena beli bulan2. Cukup lah sekadar wangi2 depan suami. Ni serabai. Aku kecewa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *