Nak dijadikan cerita aku mengandung dan mula la dengar suara suara yang tak sedap didengar macam mustahil la kitorang ad anak lps suami exidnt .

salam min .. tolong hide fb aku ye ..aku umur 25tahun dan suami 30tahun .. suami aku excident dan menyebabkan ptah tulang belakang dan di sah kan lmpuh separuh bdn.. kami dua dua dulu nya bekerjaya. mempunyai 2 orang anak

Walaupun suami lumpuh separuh bdn kami msih bersama dan tak rasa ape ape kekurangan. lalui kehidupan seperti biasa walaupun suami perlu berkerusi roda.. suatu hari tu aku jumpa la yang senasib kami dan si isteri tu mengandung

dan dia bgthu klau mengandung suami lumpuh separuh badan tahan la telinga nanti ramai yang caci m4ki ckp tu anak orang lain la ape la. mse tu aku angguk fham je tp takde la rasa macam bnda tu series sngt .. tak kan la orang nak ckp macam tu kan.

Nak dijadikan cerita aku mengandung dan mula la dengar suara suara yang tak sedap didengar macam mustahil la kitorang ad anak lps suami exidnt .. ya Allah .. korang tak duduk kt tmpt kitorang .. korang tahu ke ape yang jd dlm kain kitorang ni.

kenapa hin4 sngt ke kitorang ni .. korang je ke boleh bahagia ?? korang je boleh buat anak? tp nak bgthu satu je kitorang ni halal jd tak perlu mntak izin korang nak ad anak ke tak dan aku masih tahu batas dan menjaga kehormatan ku .. tak pernah biarkan lelaki lain menyentuh diriku selain suami ku

si suami tu lmpuh separuh bdn , bkan nye takde ot4k takleh fkir .. sbb ape boleh mengandung .. macamne boleh mengandung Alhamdulillah baby girl selamat dilahirkan walaupon bermacam tomahan dan andaian  suami pun  dh mula boleh berdiri . doakan suami pulih dpt berjalan seperti sediakala

jadi kt sini nak educate. janganlah nak judge hubungan suami isteri seseorang.. takpyh ambik tahu pon macamne ke ape .. okey? selagi burong tu hidup boleh la ad anak ye.

3 thoughts on “Nak dijadikan cerita aku mengandung dan mula la dengar suara suara yang tak sedap didengar macam mustahil la kitorang ad anak lps suami exidnt .”

  1. Wow, superb weblog format! How lengthy have you ever been running a blog
    for? you made blogging look easy. The overall glance
    of your site is great, as neatly as the content material!
    You can see similar here ecommerce

  2. Good day! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?
    I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good success.
    If you know of any please share. Kudos! You can read
    similar art here: Najlepszy sklep

  3. Hey! Do you know if they make any plugins to help with
    Search Engine Optimization? I’m trying to get my website to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good
    success. If you know of any please share. Cheers! I saw similar blog here: List of Backlinks

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top