Ceritanya bermula bila saya diceraikan dengan talak 3 kerana suami mempunyi hubungan dengan j4nda anak 3

Salam warga krt. Ceritanya bermula bila saya diceraikan dengan talak 3 kerana suami mempunyi hubungan dengan j4nda anak 3. Dan j4nda tersebut adalah cinta pertama suami dan saya sudah mengetahui hubungan suami dari sebelum kami nikah.

Suami terpaksa tinggalkan perempuan tu kerana dijodohkan dengan saya tapi suami tak boleh terima hakikat kalau sayalah jodohnya. Sekarang saya tengah prengnt 4 bulan dan ade sepasang anak. 4 tahun dan 5 tahun..

Semua saya jage. Ye mesti ade yang tannya prengnt boleh cerai ke? Boleh. Kalau ayat yang di lafazkan jelas dan terang. Cuba edah je habis lepas bersalin.

Masalah nye sekarang saya masih belum boleh terima ape yang terjadi. Saya rase macam nak gil4. Dah 3 hari asyik menangis je. Nak keja semua pown tak semangat. Lagi lagi anak asyik menangis nak kat bekas suami.

Tapi dia lepas tangn gitu je. Jumpa anak pun tak nak. Saya nak mintak tolong ibu ibu kt luar saya yang pernah bercerai. Ape yang ibu2 lakukn untuk cari semangat diri .. Mencari kekuatan diri untuk terus bertahan.

Bukan mudah nak lupakan semua sebab bukn 9 hari or 9  bulan tapi sudah 9 tahun. saya pun tak thu kat mane salah saya.. Sampi dia sampi buat saya macam ni. Saya masih sayangkan dia dan rindu sangat2 pada dia.

Perempuan tu pula selalu sindir saya katanya saya perosak hubungan dia dahulu. Dan katanya lagi suami saya langsung tak sayangkan saya.  Sedihnya ya Allah.. Maaf ayat terabur.

Saya tension dan tertekan sangt .. Saya tak ade semangat Nak teruskn hidup. macam mane la anak saya nanti Allahu? Sehari bagaikan setahun lamanya. Tak sanggup nak hadap ujian ni.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *