Kisah bermula disebabkan aku tidak dapat layanan seperti seorang suami akhirnya aku pasang skandel

salam krt. Hidekan profil saya saya lelaki duda anak dua nak mintak pendapat anda sekalian saya dah bercerai 3 tahun lebih tetapi saya rasakan baru semalam kehilangan jandaku.

kami berkahwin hampir 9 tahun tapi malangnya kami gaduh2 setiap hari terutamanya pasl anak2. Bekas Isteri asyik nak harap aku jaga bekas anak2 padahal orang lain elok je jaga anak.

sehinggakan kami dua saling membenci..
Kisah bermula disebabkan aku tidak dapat layanan seperti seorang suami akhirnya aku pasang skandel kat luar hubungan aku dengan skandel hanya 3 bulan selepas terlanjur berapa kali

aku mengaku yang aku dah ada isteri dan anak so skandel aku pun dengan rela hati hubungan kami dua sampai disitu saja oleh sebab itu aku nak hapuskan segala bukti yg aku curang..

aku delete smua chat pic skandel serta block dia dalm laman social supaya tidak kantoi. Aku ingatkan cerah smpi ke malam rupa2 nya hujan di pagi hari aku kantoi pic aku dengan skandel aku terpampang setelah jandaku dulu cek hp aku akibat hp sony yang pandi backup sendiri benda yang telah didelete..

kami dua pun gaduh besar sehingga aku keluar dari rumah dan tak balik selama2nya.. dia tuntut cerai dimakamah dengan berat hati aku untuk melafazkan cerai kerana aku masih sayangkan dia dengan rasa bersalah aku terhadap dia dan bekas anak2 aku masih kecil..

Aku mnangis mengenangkan bekas anak aku yang tak dapat merasakan kasih sayang seorang ayah. setiap malam aku berlinang kan air mata bila teringat kan dan rindukan bekas anak aku sehingga la sekarang aku rindukan suara bekas anak2 aku diawal pagi bangunkan aku ketawa anak aku tangisan bekas anak aku dan kasih sayang jandaku dulu..

walaupun sekarang aku dah bertunang tinggal berapa bulan lagi nak kawin semakin dekat tarikh aku nak kawin semakin aku tak dapat lupakan jandaku dan bekas anakku, boleh tak aku rujuk semula dengan janda aku? dan batalkan perkahwinan aku yang akan datang? Adakah jandaku akan terimaku semula? sekian trma kasih KRT salam.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *