Kisahnya bermula bila tadi selepas makan saya suruh suami kemas bakul sampah dalam bilik tapi dia jawab dengan kasar

assalamualaikum min. Tolong hide saya pny profile fb. tujuan saya menulis skdr ingin menbaca pandangan dan nasihat ahli2 group. saya seorang ibu tungal
yang di ceraikan 13 tahun yang lalu
kegagalan rumah tangga saya menjadi saya seorang yang hebat dan kuat sampai ke hari ni.

saya berkerja kuat menbesarkan 3 orang chaya mata dari kecik sampai ker besar. Alhamdullilah hari ni saya dah ada bisnes sediri dan saya bersyukur dengan apa yang saya ada hari ini. 2 bulan yang lalu saya telah berkahwin dengan seorang teruna kami kenal dah lama dan berkwn hampir 6 tahun.

3x saya tanguh tarikh perkahwinan seban saya tak pernah yakin pada diri sendiri. suami saya seorang lelaki biasa sahaja. saya tak pernah memilih pun,
bagi saya cakap sekadar beri saya ksih sayang dan kebahagiag. wang ringgit boleh dinilai, tapi kasih syang dan kebahgian tak terhitung dengan nilai wang dan emas.

suami saya juga menpunyai msalah kesihatan. kandungan gula yang tinggi senang citer penghidap kencing manis. semenjak 2-3 menjak ni kesihatan dia makin teruk, dia mudah lelah sakit badan yang melampua2 saya selaku istri walaupn sbuk sentiasa setia teman suami, urut badan pujuk untuk buat pemeriksaan.

saya tak pernah kenal erti putus asa berusaha untuk suami alhamdullilah akhir suami saya dah mula ceria dan boleh bergurau dah boleh teman saya pergi kerja. sesibuk2 saya pun tak pernah lagi saya abaikn suami. Malam sebelum tdo tanya dulu nak makan apa besok pagi.

Bila bangun saya masak2 bg suami makan.
Kisahnya bermula bila tadi selepas makan saya suruh suami kemas bakul sampah dalam bilik tapi dia jawab dengan kasar. meme saya kecik hati sangat
saya siap2 terus keluar settle kerja
balik rumah saya diam tak nak cakap.

Suami goreng ikan masak nasi ajak saya makan sekali tapi saya bagi tahu taknak makan saya kat bilik dengar dia teriak
kalau tak nak makan aku buang semua makan ni saya keluar saya kata
makan lah, tahu nak mrah saya pun begitu juga ada prasaan
saya tercegat tengok dia makan sorang

tiba2 dia baling pinge nasi
kat dinding meme saya terkejut dan sdih sgt allah rezeki sng2 campak2
sedangkan orang lain sushnyer
nak makan nasi. saya nangis dalam bilik
capai kain tudung dengan beg
nak kluar rumah, lupa ada orang nak dtg rumah hantar barang,

naik ats rumah pengan penyapu, nak sapu nasi semua dia tengah makan saya kata kat dia, orang lain sushnyer nak blh jamah nasi kita sng2 baling rezeki
sambil nangis, dia apa lg
1-1 ikan dia baling kat lantai
saya yang elok pn jd sakit ht
trs kuatkn suara,

panggg pingan dan nasi melambung lg. ya allah memang saya sdih sgt. suami saya ni dr segi nafkah b4tin memang dh gagal mingu2 pn kita tak bersama saya ok jer
bkn saya nak citer aid suami tapi realiti nyer memang begitu, saya selalu bg th dia asl dia sayang saya
blh bg bhagia, boleh jadi kawan sush senang bersma,

boleh jadi kawan bercerita
perjlanan hidup saya penuh dengan kesunyian, memang saya ada skit ngada2 tapi salah kh saya ngada2 dengan suami sdri. dlu2 semua saya buat kerja sorang dr jer. patut ker suami saya layan saya begini apa perlu saya buat? trs bersabar atau sebaliknyer

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *