Masalahnya apabila saya memasuki ruang tamu saya mendengar suara pelik2 dalam bilik sampaikanhati saya jadi tak sedap hati dan fikir bukan2

Assalamualaikum semua pembaca KRT. Mohon admin hide profile saya..disini saya ingin berkongsi cerita yang baru seminggu saya alami. Semoga menjadi pengajaran buat semua yang hidup berumahtangga.

Cerita bermula apabila sepupu suami saya tinggal sebumbung dengan kami kerana dia mendapat pekerjaan tetap dan sangat dekat dengan tempat tinggal kami. oleh kerana dia tidak ada keluarga yang tdekat, maka saya izinkan dia tinggal bersama kami.

saya percaya ipar kepada suami saya kerana dia memang nampak baik, sopan pandai jaga diri dan kuat pegangangan agama serta menutup aurat dengan rapi walaupun di rumah. Dan itu yg buat saya rasa senang dan percaya kepadanya. Suami saya pulak sememangnya rapat dengan sepupunya tapi tu bukan buat saya rasa cemburu.

Tidak terfikir apa lagi terlintas di fikiran saya hal bukan2. hanya kerana mereka bersaudara. Setelah setahun sepupu tinggal bersama kami, konflik mulai berlaku.

selama ini saya tidak terhidu. sungguh! kebetulan ahli keluarga saya sakit, jadi saya minta cuti seminggu iaitu pada minggu lepas. untuk menziarahi ahli keluarga saya, tetapi suami saya tidak dapat mengikuti saya kerana tidak mendapat cuti.

jadi saya tinggalkn suami dn sepupu saya selama seminggu saya berada d kg. selama saya berada d kg, suami saya hanya wasap pada saya untuk bertanya bila saya akn kembali. Saya hanya katakan seminggu saja.

pada hari ke5 saya mendapat panggilan daripada manager saya mengenai kerja penting yang mesti saya kena settlekan tak perlu la saya cerita mengenai kerja saya. Saya pendekkan, hari itu juga saya kembali ke rumah tempat tinggal kami..kebetulan masa itu hari sabtu, suami dan sepupu cuti.

Tapi saya terlupa untuk memberitahu suami saya yang saya akan balik pada hari tu.. sesampainya saya di rumah saya ingatkan nak bagi kejutan kepada dorang, lalu saya membuka pintu perlahan2 tanpa mereka sedar.

Masalahnya apabila saya memasuki ruang tamu saya mendengar suara pelik2 dalam bilik sampaikanhati saya jadi tak sedap hati dan fikir bukan2. Sebelum saya buka pintu, saya on video camera fon sebagai langkah untuk saya simpan bukti apa2.

kemudian saya buka pintu bilik kami, dan saya tak tahu nk kata apa, psaan bercampur baur, marah, menangis. saya melihat mereka sedang buat S££x Allahuakbar. saya menangis nak gile, saya tak tau nak buat apa,saya keluar rumahh. seminggu saya keluar rumah tenangkn diri.

Saya tak bgtau siapa2 hal ini. org yg saya percaya selama ini sanggup mengkhianati kepercayaan saya. mungkin silap saya terlalu percaya. Saya menangis ya Allah.

knpa mereka sanggup buat saya mcm ini. mohon pembaca bg saya kata2 semangat..saya perlukn semangat untuk bina kekuatan diri saya..sungguh saya tk tahan ujian ini..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *