Masalahnya lepas 12 tahun nikah dia nak poligami tapi dengan cara yang amat licik apabila dah kantoi nanti akan kantoi lagi.

Salam admin. Kali ni kan .hati saya betulĀ² rasa rapuh sangat. Saya nak tanya pada suami3 dalam KRT, apa yang si suami nak sebenarnya ya? Susah ke nak kawal n4fsu? Nak j0t0$ bini kan ade? Kenapa mesti nak cari hat lain?

macam mana boleh sampai hati khianati isteri yang dah banyak berkorb4n? Tahu tak? Beranak ni macam nyawa dihujung tanduk. rasa nak m4ti weh!! Tapi rasa dikhianati suami. Seorang yang sangat dipercayai isteri lebih sakit dri beranak.

sakit sangat ya Allah.
Isteri berkorban dari hujung kuku dari hujung rambut, tambah lagj yang suri rumah, yang takde kawan, yang ada anak n suami je peneman, kawan, penghibur, tulang gaduh, isteri.

Dalam otak isteri hanya fikir nak buat yang terbaik untuk anak dan suami, ada duit fikir anak nak makan apa, nak beli hadiah apa untuk suami, sentiasa fikirkan yang lain dr diiri sendiri.

Masalahnya diri aku sendiri bila seluar dalam tercabut getah pun tak ade hal yang penting hari jadi laki aku dia bahagia. End up..12 tahun… Nak poligami, tapi dengan cara yang amat licik, dah kantoi, kantoi lagi.

bila orang tanya kenape bertahan, ak akan cakap .kesian anak yang sangat rapat dengan bapak nye. tido same. Jalan same. padehal jauh dr lubuk hati masih sayang suami yang bnyk menyakiti. Allahh.

Dan kali ni terjadi lagi ak memang tak layak untuk bahagia mungkin. biarlah ak hidup dengan anak oku ak seumur hidup. tunjukkan ak pelangi Mu ya Allah…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *