Masalahnya pernah 1 malam tu aku termimpi kena tindih pokok kelapa sampaikan tercungap2 aku menggelupvr tak cukup nafas

Salam min. Terima kasih kerana sudi siar kisah aku.. 1st sekali tolong hide fb aku.. aku takut bini aku tahu.. dia cukup marah kalau aku komen kt page KRT ni.. haritu aku komen bagi nasihat kt sorang janda tu pn, mahu 3 hari jugak lah dia merajuk tak nak masak kt aku..

tapi dia hari2 dok bertapa dalam page ni 24 jam jadi tuan penasihat bagi komen boleh pulak.. sibuk duk bagi pandangan bagai macam lah rumah tangga dia tu sempurna sangat.. ok tak apa lupakan pasal tu.. kisah dia begini.. aku ada seorang isteri.. boleh tahan besar jugak.

kalo tido mendepa, 3/4 katil tu memang dia punya kawasan lah.
Masalahnya pernah 1 malam tu aku termimpi kena tindih pokok kelapa sampaikan tercungap2 aku menggelupvr tak cukup nafas.. sedar2 rupanya betis dia atas perut aku min..

apa2 pun aku bersyukur sangat masih lagi diberi kesempatan untuk hidup sehingga ke hari ni.. perkahwinan kami ni baru cecah setahun.. masih belum mempunyai anak.. isteri aku ni jenis yg tak suka berhias di rumah..

hari2 dok bersidai depan tv ja kerja dia layan cerita.. bab masak pulak ikut mood dia.. tapi aku ok ja asal dia bahagia.. cuma yg aku kurang sikit isteri aku ni agak berb4u lah min.. nak kata b4u macam bawang pn ada.. tak pasti b4u bawang putih atau merah. Maaf lah sebab aku ni jenis tak pernah masak..

aku ada ja belikan perfume badan kt 7e & speedmart99 tu bagi untuk dia untuk pakai.. masalah nya waktu nk keluar rumah pergi jalan2 atau pergi kenduri-kendara  sahaja baru dia pakai.. b4u bawang dia tu kadang2 buat aku hilang mood untuk bersama malam2

umpama tido peluk guni bawang. kalo boleh nak juga dia berubah.. nak dia berhias wangi2 dalam rumah.. kalo boleh nk suruh diet kurang kan berat badan.. Aku ni kerja buruh jalan raya ja.. 12 jam kerja nk hadap bau tar jalan ja.. balik rumah b4u bawang..

kadang2 balik rumah penat, nk jugak isteri aku wangi2.. sebelum ni aku dh tegur dia.. Dia boleh beli4k kan biji mata dia kt aku.. dia suruh aku terima dia seadanya.. sebab tulah aku dah tak berani nasihat lebih2..

takut dia terasa hati dalam masa yg sama aku takut dia marah.. baran isteri aku ni pun boleh tahan.. minta tolong warga KRT yg berpengalamn dalam ni tolong bagi pandangan ya bukan kecaman..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *