Pernah satu kali anak sulung tengah tidur saya cubit dia kuat2 lepas tu bila anak tersedar terus saya buat2 tidur

assalammualaikum.. thanks admin sudi siarkan. saya ada 2 anak. saya pilih kasih dengan kedua anak saya. Anak yang sulung saya benci sangat. yang kedua pula saya sayang.  kalau no. 2 tu  n4k4l saya tetap marah.

kalau dia sakit saya risau. macam org normal sayang anak. berbeza dengan anak pertama. apa2 dia buat saya benci betul. even dia sakit pun bagi saya itu alasan dia untuk bersenang2.

saya benci tengok muka dia, tengok badan dia semua saya benci padahal anak saya sempurna dan comel. kalau dia buat salah saya akan rot4n sekuat hati saya. takda langsung perasaan nak kontrol tapi kalau anak kedua macam mana besar pun  kesalahan dia, saya masih boleh kontrol pukulan sayaa. 

saya tak tau kenapa benci betul dengan anak pertama. mgkn sebab dulu masa saya mengandungkan dia saya stress. suami tak kerja. suami main kayu tiga. malam2 saya menangis. saya rasa macam meroy4n masa tu. keluarga dua belah pihak jauh so masa tu saya sorang2 je.

bila anak da lahir baru kami tinggal dengan mertua. bila anak da besar kami buat keputusan tinggal sendiri. husband da ok. kehidupan pun da ok cuma masalah dia saya je.

demi Allah saya tak tau kenapa saya benci sangat dengan anak no.1 saya pernah tamp4r muka saya kuat sekuatnya sebab buat macam ni. kadang2 anak berdiri pun dalam hati  macam saya nak tolak sangat dia pergi dinding tapi cepat2 saya istigfar.

tengok muka anak pun kadang2 buat saya benci. saya kesian dengan anak saya. saya taknak dia membesar di suasana macam ni. saya selalu menyesal lepas marah or pvkul dia tapi lepas tu masih juga marah dia.

Pernah satu kali anak sulung tengah tidur saya cubit dia kuat2 lepas tu bila anak tersedar terus saya buat2 tidur. anak takda pun buat salah dengan saya masa tu tapi taktau kenapa saya buat macam tu.

anak kedua saya ok je. saya tak tau kenapa diri saya macam ni. kesian anak saya. jauh dilubuk hati, saya sayang anak2 saya. saya tak tahu kenapa saya macam ni. saya macam tak normal bila dengan anak pertama.

nak cakap saya jahat, tidak saya tak jahat dengan keluarga dengan orang lain tapii.. saya jahat sangat dengan anak no. 1. itu yang saya tak faham.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *