Suami saya ni baik tanggungjawab dia tak pernah dia lupa, keperluan saya dan anak2 semua dia penuhi cuma dia duit nafkah dia tak bagi kata nya belum Ada rezeki bnyak untuk bagi pada saya

slam di sini saya nak tanya pendapat saya umur 23 tahun saya dah berkhawin 4 tahun dan dah Ada anak suami saya ni baik tanggung jawab dia tak pernah dia lupa bab anak2 makan minum keperluan saya dan anak2 semua dia penuhi cuma dia duit nafkah dia tak bagi kata nya belum Ada rezeki bnyak untuk bagi pada saya tapi kalau apa yang saya nak kadang dia beli Kan bab duit nafkah tu saya tak kisah sangat sebab apa yang saya nak dia beli Kan.

Dia buka bisnes kerja sendiri tapi bila elok bisnes dia nak maju Ada jaw orang buat kianat dengan cara hantar benda2 contoh tanah kubur macam lah dia selalu balik cerita dia susah hati tak larat nak berubat dia mintak saya tolong dia saya. Mula2 tu ok jaw tapi makin lama Makin lain je. mula2 dulu pergi berubat mana pun dia Ada dengan saya tapi bila lama2 dia dh berani tinggal saya dekat kawan dia yang selalu tolong dia berubat tu.

bayang Kan dia tinggal saya dari pukul 12 tengah malam sampai subuh baru dia balik Mau dekat kami apa yang belaku dekat saya selama dia tinggal saya dengan kawan dia tu saya tak sanggup untuk cerita tapi saya terlalu takut kalau saya cerita pada dia apa yang jadi dekat saya. Masa dia tinggal Kan saya saya takut saya yang di salah Kan biar diri di pelaku Kan begitu padahal saya terpaksa kerana takut dan terlalu lemah untuk melawan lelaki tu untuk lari dari situ dn saya takut kawan dia buat bukan2 pada saya sebab saya ada anak2 tu saya tak pernah cerita apa2 pada dia tapi dah bekali dia tinggal Kan saya dengan kawan dia dan benda yang sama terjadi.

Sekarang saya dah tak sanggup terasa terlalu bodo sangat saya Ada bgi tau dia tak nak ikut dia dan tak mau dia tinggal saya dengan kawan dia tapi dia cakap saya tak nak tolong dia dan buat buka jadi saya terpaksa ikut kadang menagis.
Semalam dia Ada cakap dengan saya yang dia nak pergi berubat lagi dan dia suruh saya duduk dekat kawan dia lagi tapi kali Ni saya betul2 tak mau ikut tapi saya tak taw apa yang saya patut buat dia seolah2 tak kisah pada diri saya di hanya fikir bisnes dia maju sahaja.

Pernag saya tanya tak takut ke kalau jadi apa2 pada saya dia cuma kata dia pecaya Kan kawan dia. Tujuan dia tinggal kan saya dengan kawan dia tu untuk bantu dia berubat saya kena tunggu dengan kawan dia dekat rumah tu dan dia pulak kena pergi jauh dari kami pergi mana saya tak pasti. Sekarang apa patut saya buat klau tak ikut dia kata saya tak mau bantu dia kalau ikut saya di perlaku Kan macam2 oleh kawan dia. Saya tak nak tanggung dosa ini lagi. Tolong bagi pendapat please

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *